Meremeeste Haigla EMO kiirabilüüsi betoonpõrand oli kulunud ja tekkinud autorataste sõidujoontele rattarööpad ning saanud ka kahjustusi talvisest soolveest. Samuti lekkis all asuvatesse ruumidesse autodelt tilkuvat vihma- ja soolast lumesulamisvett, sest olemasolev liigeldav betoonpõrand oli pragunenud ja ei olnud eelnevalt hüdroisoleeritud. Tellija soov oli põranda renoveerimisel võimalikult kiire tööde teostamise aeg, et kiirabi töö oleks võimalikult vähe häiritud.
Projekt: Meremeeste Haigla EMO kiirabilüüsi betoonpõranda renoveerimine
Tellija: Limbergi Ehituse OÜ
Asukoht: Paldiski mnt 68a, Tallinn
Kasutatud süsteemid: Parkla hüdroisolatsioonisüsteem - Triflex ProPark v1, Liidete ja detailide hüdroisolatsioonisüsteem - Triflex ProDetail
Aeg: 2025
Pind: Betoonpõrand 140 m2
Meremeeste Haigla EMO kiirabilüüsi betoonpõranda renoveerimise ja hüdroisoleerimise peamiseks väljakutseks oli tööde planeerimine, materjalide valik ja teostamine väga lühikese aja perioodil, et kiirabiautode töö oleks võimalikult vähe häiritud. Lahenduseks kasutasime Triflex ProPark v1 vedelplastsüsteemi. Tegemist on parkla hüdroisolatsioonisüsteemiga, mis sisaldab hüdroisolatsiooni ja tugevat ning karestatud kulumiskihti, mis talub autoliiklust. Süsteemis kasutatavad tooted baseeruvad PMMA vaigul, mis on kivinevad juba 15 minuti jooksul ja kasutatavad 1h peale paigaldust. Võrreldes EPO vaigul baseeruvate toodetega on PMMA toodetega renoveeritavate pindade kasutuselevõtu ajaline ja tööde kiiruse vahe märkimisväärne.
Põrandapinnal oli süvistatud ja korrodeerunud malmrestiga plastikust vihmaveerenn. Probleemiks on veekindla liite saavutamine vihmaveerenni ja põranda hüdroisolatsiooniga. Lahenduseks asendasime olemasoleva malmrestiga renni roostevaba ja happekindla renniga mille äärise külge saab liita vedelplastist hüdroisolatsiooni. Rennile paigaldasime ACO tehases toodetud parklate roostevaba resti.
Liited seinte ja postidega tegime veekindlaks armeeritud Triflex ProDetail vedelplastiga, mis on ka meie kogemuste põhjal ainuõige lahendus, sest materjal moodustab aluspinnaga nakke 100% ulatuses.
Lõpptulemuseks jäi karestatud pinnaga vettpidav ja kulumiskindel betoonpõrand, mis moodustab ühtse ja pikaealise hüdroisolatsiooniga homogeense terviku kogu betoonpinna ja erinevate liidete vahel.
Meie põhiline fookus on hüdroisolatsioonil: lamekatused, terrassid, rõdud, vundamendid ja parkimismajad. Lisaks teostame ka muid erilahendusi vastavalt objekti vajadusele.
Kasutame peamiselt vedelplasti ja bituumenrullmaterjale, mille seast leiame igale objektile sobivaima lahenduse.
Eestis on katusekattematerjalide eluiga enamasti kuni 20 aastat. Kui katuse pinnal on näha kaitsekihi kulumist, pragusid või muid kahjustusi, on aeg mõelda renoveerimisele. Soovitame tegutseda ennetavalt, et vältida suuremaid kahjustusi.
Kasutame ainult Saksamaal toodetud kõrgeima kvaliteediga katusematerjale, sealhulgas Triflex GmbH & Co. KG ja Paul Bauder GmbH & Co. KG tooteid.
Jah, anname oma töödele kuni 10-aastase garantii, sõltuvalt töö iseloomust. Lisaks kehtib materjalidele tootjapoolne garantii.
Jah, teeme ka hooldustöid. Regulaarne hooldus aitab ennetada kulukaid kahjustusi. Soovitame lasta katusel ja terrassil silm peal hoida professionaalsel katusefirmal vähemalt kaks korda aastas.
Pakume katuste ja terrasside ülevaatust, konsultatsiooni ja ekspertiise, et tuvastada probleemid ja leida parim lahendus.
Hind sõltub objekti keerukusest ja suurusest. Orienteeruvalt algavad hinnad alates 80 €/m², kuid keerukamate tööde puhul võib hind ulatuda kuni 1000 €/m².
Vedelplast on loodud välitingimustesse ja sobib väga erinevate pindade ning detailide tihendamiseks. Seda kasutatakse enim liidete, läbiviikude, terrasside, rõdude, treppide, parkimismajade ja vundamentide juures. Vedelplast nakkub hästi enamiku materjalidega – isegi klaasiga.
Jah, teenindame kliente üle kogu Eesti ning vajadusel ka Euroopas.
Tere, olen Hillar – katuse remondi ja niiskusturvalisuse ekspert