Meremeeste Haigla EMO kiirabilüüsi betoonpõrand

Project Details Image

Kirjeldus

Meremeeste Haigla EMO kiirabilüüsi betoonpõrand oli kulunud ja tekkinud autorataste sõidujoontele rattarööpad ning saanud ka kahjustusi talvisest soolveest. Samuti lekkis all asuvatesse ruumidesse autodelt tilkuvat vihma- ja soolast lumesulamisvett, sest olemasolev liigeldav betoonpõrand oli pragunenud ja ei olnud eelnevalt hüdroisoleeritud. Tellija soov oli põranda renoveerimisel võimalikult kiire tööde teostamise aeg, et kiirabi töö oleks võimalikult vähe häiritud.

Peamised faktid

Projekt: Meremeeste Haigla EMO kiirabilüüsi betoonpõranda renoveerimine
Tellija:
Limbergi Ehituse OÜ
Asukoht:
Paldiski mnt 68a, Tallinn
Kasutatud süsteemid:
Parkla hüdroisolatsioonisüsteem - Triflex ProPark v1, Liidete ja detailide hüdroisolatsioonisüsteem - Triflex ProDetail
Aeg:
2025
Pind:
Betoonpõrand 140 m2

Väljakutsed

Meremeeste Haigla EMO kiirabilüüsi betoonpõranda renoveerimise ja hüdroisoleerimise peamiseks väljakutseks oli tööde planeerimine, materjalide valik ja teostamine väga lühikese aja perioodil, et kiirabiautode töö oleks võimalikult vähe häiritud. Lahenduseks kasutasime Triflex ProPark v1 vedelplastsüsteemi. Tegemist on parkla hüdroisolatsioonisüsteemiga, mis sisaldab hüdroisolatsiooni ja tugevat ning karestatud kulumiskihti, mis talub autoliiklust. Süsteemis kasutatavad tooted baseeruvad PMMA vaigul, mis on kivinevad juba 15 minuti jooksul ja kasutatavad 1h peale paigaldust. Võrreldes EPO vaigul baseeruvate toodetega on PMMA toodetega renoveeritavate pindade kasutuselevõtu ajaline ja tööde kiiruse vahe märkimisväärne.

Põrandapinnal oli süvistatud ja korrodeerunud malmrestiga plastikust vihmaveerenn. Probleemiks on veekindla liite saavutamine vihmaveerenni ja põranda hüdroisolatsiooniga. Lahenduseks asendasime olemasoleva malmrestiga renni roostevaba  ja happekindla renniga mille äärise külge saab liita vedelplastist hüdroisolatsiooni. Rennile paigaldasime ACO tehases toodetud parklate roostevaba resti.

Liited seinte ja postidega tegime veekindlaks armeeritud Triflex ProDetail vedelplastiga, mis on ka meie kogemuste põhjal ainuõige lahendus, sest materjal moodustab aluspinnaga nakke 100% ulatuses.

Lõpptulemuseks jäi karestatud pinnaga vettpidav ja kulumiskindel betoonpõrand, mis moodustab ühtse ja pikaealise hüdroisolatsiooniga homogeense terviku kogu betoonpinna ja erinevate liidete vahel.

Lähteülesanne

  • Kliendi sooviks oli olukord mõistliku hinnaga pikaealiselt lahendada
  • Veelekete peatamine allpool asuvatesse ruumidesse
  • Betooni saneerimine
  • Plastikust vihmaveerenni asendamine roostevaba renniga

Tööetappide ülevaade

  1. Lahtise betooni eemaldamine ja parandamine vedelplastist remontseguga
  2. Betooni pinnale tekkinud rattarööbaste täitmine ja tasandamine vedelplastist remontseguga
  3. Kallete parandamine vedelplastist kaldeseguga
  4. Kogu betoonpinna lihvimine
  5. Betooni kruntimine
  6. Vihmaveerenni vormistamine 2mm paksuse roostevaba terasest plekiga ja katmine ACO roostevaba parklarestiga
  7. Vihmaveerenni, postide ja seinte liidete veekindlaks tegemine armeeritud Triflex ProDetail vedelplastiga
  8. Betoonist sõidetava horisontaalpinna katmine vedelplastsüsteemiga Triflex ProPark v1. Peamised komponendid on hüdroisolatsioon ja pealmine kvartsliivaga karestatud kulumiskiht
  9. Mitmekihilne vedelplast värvkate Triflex Cryl Finish 209, mis annab pinnale soovitud tooni ning annab täiendavat keemilist kaitset

Korduma kippuvad küsimused

Milliste hüdroisolatsioonitöödega tegelete?
Milliseid katusematerjale kasutate?
Kuidas aru saada, et katusekatte eluiga on läbi?
Millise päritoluga materjale kasutate?
Kas annate töödele garantii?
Kas teostate ka katuste ja terrasside hooldust?
Kas pakute ülevaatust ja konsultatsiooni?
Kui palju maksab vedelplastitöö?
Kus saab vedelplasti kasutada?
Kas pakute teenust ka väljaspool Harjumaad?

Tere, olen Hillar – katuse remondi ja niiskusturvalisuse ekspert

Ära lase väikesel lekkel suureks probleemiks kasvada. Võta minuga ühendust ja leiame lahenduse, mis peab vastu aastakümneid.

Cta Image