Kasutusala: uute ja vanade parkimismajade ülemised korrused, rambid. Kasutatavate ruumide peal olevad katuseparklad. Katuseparkla remont
Triflex ProPark on kangaga tugevdatud hüdroisolatsioonilahendus, mille peamiseks kasutuskohaks on avatud parklad ja rambid kus on vajalik tagada katusekonstruktsiooni vastupidavus kloriididele, liikluskoormusele, ilmastikule ja veele. Sobib eriti selliste ehitiste jaoks, millel on märkimisväärne struktuuriline liikumine ja pragude teke. Süsteemi on integreeritud detaililahendused liidetele ja deformatsioonivuukidele pakkudes konstruktsioonile pikaajalist kaitset keemiliste ja mehaaniliste koormuste eest ja vastab betooni pinnakaitsesüsteemide standardile EN 1504-2.
Kõik pinnad, liited, läbiviigud ja ülekatted, mis on vajalikud parkla veetiheduse tagamiseks, sulanduvad omavahel ühtlaseks ja ilma liideteta massiks.
Lisaks hoone pikemale elueale saab silmale meeldiva ning disainivõimalustega parklapinna. Võimalik on kasutada erinevaid värvitoone ning märkida parkimiskohad ja inimeste liikumisteed ja suunad.
Mujal Euroopas kasutatakse peamiselt juba kasutuses oleva katuseparkla remontimiseks ja renoveerimiseks, vee- ja kulumiskindluse tagamiseks. Kogu süsteem paigaldatakse olemasoleva pinna peale. Selleks võib olla betoon või asfalt. Renoveerimise eeliseks on see, et olemasolevad katuse kihid jäävad alles ja uus vettpidav hüdroisolatsioon ning kulumiskiht paigaldatakse selle peale, mis säästab oluliselt raha.
Vedelplast baseerub PMMA (polümetüül-metakrülaat) vaigul, mis on kiirkivinev, ilmastiku, UV, ja IR kiirguskindel.
Katuseparklatele pakume ka hüdroisolatsioonilahendust Triflex AWS, mis jääb asfaltkatte alla ning küttematiga lahendust Triflex HeatTec, mis hoiab rambid ja muud alad talvel jäävabad.
Kasutuskohad:
Uued katuseparklad. Sobib uute soojustatud või soojustamata katuseparklate ehitamiseks. Soojustus jääb vedelplast hüdroisolatsiooni alla ja külm vesi ei jookse soojustusest läbi ning ei jahuta aluskonstruktsioone nagu see on pööratud katuste puhul.
Katuseparkla remont. Olemasolevate katuseparklate renoveerimiseks ilma, et peaks alukonstruktsioone eemaldama säästes aega ja raha. Aluspinnaks sobib betoon ja asfalt. Vedelplastlahendus on madala profiiliga ja tõstab konstruktsioonile mõjuvat koormust vähem kui 10 kg/m².
Kõrge riskiga parklatekid ja kaldteed, mille esineb märkimisväärset konstruktsiooni liikumist ja pragude teket.
Nullkaldega pind. Vedelplast ei reageeri veega ja talub seisvat vett.
Koostisosad vastavalt pinnakattele:
Variant 1:
Krunt.
Hüdroisolatsioon koos tugevduskangaga
Veekindel kulumiskiht
Pealiskihiks on suureteraline liiv, mis on kaetud tugeva vedelplastvärviga
Kasutusala:
Väikese liikluskoormusega katuseparklad
Parkimiskohad
Variant 2:
Krunt.
Hüdroisolatsioon koos tugevduskangaga
Pealiskihiks on paks spetsiaalne suureteraline vedelplastkate
Kasutusala:
Suure liikluskoormusega katuseparklad
Sisse- ja väljapääsualad
Rambid
Sõidurajad
Variant 3:
Krunt.
Hüdroisolatsioon koos tugevduskangaga.
Veekindel kulumiskiht.
Pealiskihiks on korundkillustik, mis on kaetud tugeva läbipaistva lakiga.
Kasutusala:
Katuseparkla remontimiseks ja renoveerimiseks
Suure liikluskoormusega katuseparklad.
Suurendatud libisemis- ja kulumiskindlust vajavad pinnad
Järsud rambid
Triflex ProPark süsteemi omadused:
Sobib paljudele aluspindadele. Asfalt, polümeerasfalt, betoon, metall, puit.
Vastupidav suurele mehaanilisele koormusele. Pika kulumisaja ja vastupidavuse tihedale liiklusele tagab löögi- ja koormuskindel kulumiskiht. NB! Vastupidavust naastrehvidele ei ole katsetatud.
Vastupidav kemikaalidele ja lumesulatamise sooladele. Kõigi kihtide omavaheline keemiline nakkumine.
Paindlik ja pragusid sildav. Täielikult armeeritud ja külmpaigaldatav.
Libisemisvastane pind. Lahenduste libisemiskindlad katted on töökindlad kuival ja märjal pinnal ning toimivad autodele ja jalakäijatele.
Avatud liikluseks 3 tundi peale tööde lõppu. Tööde ajaks ei pea kogu parklat kinni panema ja uue pinnakattega kaetud alad saab kiirelt kasutusele võtta.
Ilmastikukindel (UV, IR, jne.).
Euroopa Tehniline Tunnustus (ETAG 005).
Tuletundlikkus EN 13501-1: Klass Cfl – s1.
Vastab betooni pinnakaitsesüsteemide standardile EN 1504-2. Pragude sildamisvõime B4.2 (-20°C).
Tere, olen Hillar – katuse remondi ja niiskusturvalisuse ekspert
Ära lase väikesel lekkel suureks probleemiks kasvada. Võta minuga ühendust ja leiame lahenduse, mis peab vastu aastakümneid.